https://www.facebook.com/profile.php?id=100070769356669
https://www.instagram.com/school_11_kokshetau/
№11 мектеп-гимназияның мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы туралы 2024 жылға арналған есеп
1. 1.Жалпы ережелер
1) Көрсетілетін қызметті берушілер туралы мәліметтер: "Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімінің Көкшетау қаласының № 11 мектеп-гимназиясы" КММ. Заңды мекен-жайы Көкшетау қаласы, С.Мұқанов көшесі, 4 а.
2) Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат:
№11 мектеп-гимназиясында көрсетіледі 8 мемлекеттік көрсетілетін қызметтер.
7. "Негізгі орта, жалпы орта білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру".
8. "Педагогтерді аттестаттаудан өткізу үшін құжаттарды қабылдау"
Жылы 2024 көрсетілген жылы 693 қызметтержәне:
- "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілгендер - 1 қызметтера;
- қағаз нысанда көрсетілген мемлекеттік қызметтер - 535 қызметтер;
- электрондық нысанда көрсетілген мемлекеттік қызметтер – 157 қызметтер;
Білім беру саласындағы барлық мемлекеттік қызметтер тегін және мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарына сәйкес көрсетіледі.
3) Неғұрлым сұранысқа ие мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат: Неғұрлым сұранысқа ие мемлекеттік көрсетілетін қызметтер:
"Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдары арасында балаларды ауыстыру үшін құжаттар қабылдау";
"Жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін және жеңілдетілген тамақтандыруды ұсыну";
«Аз қамтылған отбасылардағы балалардың қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру".
"Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау".
2. Көрсетілетін қызметті алушылармен жұмыс:
1) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер.
Көрсетілетін қызметті алушылар үшін барлық қажетті ақпарат №11 мектеп-гимназиясының ресми интернет-ресурсында орналастырылған https://11mektep.edu.kz/news/open/id-5372948
Ақпараттық стендте мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттары мен қағидалары орналастырылған. Өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы жұмыс істейді.
2) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің жобаларын жария талқылау туралы ақпарат.
Қазіргі уақытта заңға тәуелді құқықтық актілердің жобаларын жария талқылау ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында жүзеге асырылуда. № 11 мектеп-гимназиясында нормативтік-құқықтық актілер әзірленбеген.
3) Мемлекеттік қызметтерді көрсету үдерісінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндіру жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбаттар және т.б.)
.
202 жылға4 № 11 мектеп-гимназиясында бір жыл өткізілді мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасы мәселелері бойынша 2 семинар-кеңес, 2 комемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын арттыру жөніндегі конференциялар.
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді алу тәртібі мен мүмкіндіктері туралы ақпаратты БАҚ-та орналастыру:
- әлеуметтік желілерде: instagram, Фейсбук – 17
- тікелей эфирлер - 3
Ай сайынғы негізде көрсетілетін қызметті берушілердің интернет–ресурстары арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді ұсыну тәртібі туралы халықты ақпараттандыру бойынша жұмыстар жүргізіледі.
3. Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі қызмет.
1) Мемлекеттік қызметтерді көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру нәтижелері.
Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін төмендету және мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында №11 мектеп-гимназия бірыңғай ақпараттық жүйеде жұмыс істейді Аkmola.kz б.
Сондай-ақ 2020 жылдан бастап Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің ҚР БҒМ ММ АЖО жүйесі жұмыс істейді.
2) Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар.
Білім беру саласында мемлекеттік қызметтерді қажетті компьютерлік техникамен қамтамасыз етілген 6 қызметкер көрсетеді.
4. Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бақылау.
1) Мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы ақпарат.
202 жылға4 бір жыл ішінде мемлекеттік қызметтерді көрсету бойынша шағымдар түскен жоқ.
Мемлекеттік қызметтерді көрсету мерзімдерін бұзушылықтар және негізсіз бас тартулар анықталған жоқ.
3) Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасының қоғамдық мониторингінің нәтижелері.
Қоғамдық мониторинг нәтижелеріне сәйкес 202 жылы мемлекеттік қызмет көрсету сапасына4 жылы мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдерін бұзушылықтар анықталған жоқ. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің бұзылуына жол бермеу бойынша шаралар қабылдануда.
Мемлекеттік қызметтер көрсетудің одан әрі тиімділігінің перспективалары және көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қанағаттануын арттыру.
202 жылы5 жылы жеке және заңды тұлғаларды қолжетімді және сапалы мемлекеттік қызметтермен қамтамасыз ету бойынша жұмыстар жалғасатын болады.
Директор Б.Б.Қусақаева